Aquest és un joc que es du a terme aprofitant un treball realitzat a plàstica prèviament. Per parelles hauran elaborat una piràmide alimentària, realitzada amb cartolines de diferents colors, retoladors (en alguns casos) i retalls de revistes de diferents aliments. Posarem a l’abast de l’alumnat unes targetes amb 5 preguntes cadascuna i fitxes amb dibuixos d’aliments per poder jugar.
Reglament :
En primer lloc, els distribuirem en grups de 6, formats per 3 parelles cadascun.
Seguidament, donarem a cada parella : la seva piràmide alimentària, una targeta de preguntes i una fitxa.
Es tractarà de que cada parella competeixi amb les altres dues parelles del seu grup de 6.
Cada parella llegirà una de les seves preguntes a la parella de la dreta i aquesta l’haurà de contestar. Si ho fa correctament, pujaran un nivell de la piràmide alimentària amb la seva fitxa i, si s’equivoquen, baixaran un esglaó. Seran els altres jugadors qui decidiran si la desposta es correcta.
La parella que aconsegueixi arribar fins la part més alta de la piràmide obtindrà un punt i es tornarà a començar però agafant noves targetes amb altres preguntes diferents.
Finalment, guanyarà la parella que, en finalitzar el temps, més punts hagi aconseguit.
Reglament :
En primer lloc, els distribuirem en grups de 6, formats per 3 parelles cadascun.
Seguidament, donarem a cada parella : la seva piràmide alimentària, una targeta de preguntes i una fitxa.
Es tractarà de que cada parella competeixi amb les altres dues parelles del seu grup de 6.
Cada parella llegirà una de les seves preguntes a la parella de la dreta i aquesta l’haurà de contestar. Si ho fa correctament, pujaran un nivell de la piràmide alimentària amb la seva fitxa i, si s’equivoquen, baixaran un esglaó. Seran els altres jugadors qui decidiran si la desposta es correcta.
La parella que aconsegueixi arribar fins la part més alta de la piràmide obtindrà un punt i es tornarà a començar però agafant noves targetes amb altres preguntes diferents.
Finalment, guanyarà la parella que, en finalitzar el temps, més punts hagi aconseguit.
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada